lagik lagik belle

citer belle lagik... tapi kali nih belle kat alpha angle... motip aku kesini... sebab ada voucher...2 dapat harituh...masa beli kat giant kelana jaya tuh kan.... memang lah aku tgh nak carik baju keje kan... tapi arituh pun dah beli.... takde lah nak beli......tapi... kadang2 kita cakap lain..kita buat lain... kita pikir lain... kita jawab lain...
aku duduk kat kusi kat luar kedai tuh...tunggu my fren masuk kedai kasut..... saja tgk2 orang... takde pun yang menarik.... tetiba ternampak tuh yang merah tergantung tuh.... taaaadaaaaa... terus jer masuk........masuk tak semestinya beli kan....


nak hitam ke merah...????
yang nih pun nampak cantk......
kalau koraang dah tgk ada paper beg tuh... maknanya ...aku end up dgn something lah kan....
yang mana...??? agak2 le sendirik ye..hehehe ...dan tak semestinya shirt kan...hehe

































Comments

attyfir said…
kasi kty present satu hah..ekekekeke
iii sis mayang
adenium said…
atty's - bleh akkty...no problem... bila besday nya..hehehe

nurul - hi nurul....
Diana-k said…
nak jadik duta belle plak keee kak sidddd???

muahahaha
adenium said…
diana-k - err...ok apa duta belle kan... hehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan