a-k-o

i used to be a very big fan for this muhaizat a.k.a AKO ... suka sgt tengok dia dulu... ada jer citer dia...terpacak lah aku dpn tivi.... tapi skang dah tgk tivi pun kurang.... mana nak tau dia berlakon ke tak kan.... cuma saturday bila ntah ..dia main kat citer kat tv3... gigih aku snpa gambar dia....

bila dah snap... tatau nak buat apa.... so... aku letak lah sini... untuk korang layan....





dulu jugak... aku join maling list untuk ako punya fan...tapi skang dah tak aktif.... mana g dorang...??? ako dah kurang peminat ke skang...??
ako dulu ada blog jugak... kat diaryland kalau tak silap.... emm..friskybun... tapi dah berthn lah dia tak update... atau mungkin dia ada blog baru ke.. tak pasti lah plak... sbb aku pun dah tak lah minat mcam dulu... kalau aku free... aku tgk lah citer tuh kan..hehehe
































Comments

haya_yaya said…
mengape anda kureng minat..?
mgkin ade perkara lain yg lebih menarik minat anda..?
sila jawab tanpa filter..mekaseh.. ;p
adenium said…
haya_yaya - kak yaya...
:jawapan tanpa filer ..emm sebab dia dah kawin..
:jawapan berfilter.. kata filter...mana leh bgtau..hahah

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan