haziq again

harituh aku ada sebut pasal haziq main kompang kan.... so nih aku nak share few captures of haziq... ngan kompang nya.... actually kat tempat haziq stay nih... ada lah dorang ajak bebudak main kompang...silat etc..so kalau ada kenduri kawin... dorang nih lah yang akan main kompang etc kan........

korang tgk lah... org lain baru belajar lagu dia dah nyanyi ngan main kompang skali

kadang2 kalau tak cukup kompang dorang mesti bagi kat bebudak yang dah besar kan... ye lah korang... haziq not even 3 tau.... so.. kalau tak dapat balik mengadu lah kat aku... dgn sedihnya tuh... kalau tanya kenapa dia jawap 'belum besar lagik..' cian plak.... hehehe..so one of his kazen kot belikan lah satu kompang khas untuk dia... lite n small ..ok lah untuk dia...
tengok lah bebudak yang belajar sumer dah besar...dia jer yang cilik dan tembam...

video pun ada skali aku hambik....tapi tk sempat nak load... aku baru bangun dr tido petang ...masa nih.... beriya aku turun g ambik gambar dia.... kalau korang nak tau... masa aku ngan my 3rd sis (piayuco.blogspot.com) g snap gambar tuh... cehhhh dia buat tatau jer... cocerntrate lah konon kan... lps tuh...bila aku nak naik..lambai kat dia.. dia lambai plak...heheh... so maknanya tgh belajar... takleh main2 lah kot..hehehe
aku nampak ada banyak potensi kat haziq.... nih... hopefully bila dah besar ... dia akan jadik seorang yang berjaya.... berjaya dari segala bidang... yang diceburinya.....




























Comments

Harry said…
wah, hebat haziq...
cool..
adenium said…
harry - well harry u c mamalong dia lah kan.. hehe...
Anonymous said…
Nanti mama long dia kawin ...Haziq buleh ler main kompang...Jemputan khas gitu..
adenium said…
Dy - hehehe..itu wajib lah kan... errr kalau ada sesapa yang nak kawin pun bleh jemput dia... buat biz mamalong dia kang.hehehe
Ruby Alias said…
semangat si haziq ni ..eee geram aku tgk paha dier...kalau goreng ni sedap..haha..sah aku kebulur tgk budak pun leh makan
adenium said…
zoe - huh..kebulur...??? makan org ker ko beb..hehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan