swim anyone...?

jom korang layan gambar swimming pool...actually nih kat opis... errr...kat opis pun ada pool kan... memang pun.... actually opis aku nih...training place.... so banyak lah facilities yang macam nih.... this is mwhy aku suka jer keje kat sini..... tapi dah lama giller tak swim... normally aku swim during weekend....

nih rules ....apa yang boleh dan tak boleh.....

kadang2 ada buat dinner jugak kat pool side nih..




opppssss silap...tapi aku lom sempat masuk tau....
lps swim bleh dok lepak dan berpanas kat sini...

ini lah saunanya...seronok berpanas kat sini lepas swim.... org kata sauna nih bagus untuk kesihatan....sebenarnya dah lama giller aku tak swim n sauna nih.... my swim buddy (zoe) dah pindah kuching...and soon nak persue her masters kat US plak..... so takde member... :-(






































Comments

kojah said…
besday saya pun xtau??wuaaaaaaaaaaaaa sis dh xingt kt sy kan =(
theorangelily said…
eh akak.. pat makan2 tataula kak sbb arituh dok kat kem. makanan kire tempah kat sane. tp die punye masakan mmg syiok gile la kak....
kat situ selain gajah ader jugak la deer land. tmpt ruse2...mcm best tp x masuk. kalo akak nak gi sane..kite cadangkan gi sana tuh mcm menyinggah seharian.. pehtuh gi jalan2 kat genting ke... camtu...
adenium said…
kojah - hish mana plak tak hengat kat ko.. besdya jer aku tatau tau... hehehe

orangelily - ann..thanks for the info... :-)

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan