lagik-lagik diana-k punyer keje

Tag Rules:
1. Anda dikehendaki mengambil 3 pic di bahagian muka

2. Pastikan dicrop

3. Setiap 1 pic hanya boleh menampakkan 1@2 anggota sahaja

4. Huraikan sedikit tentang pic itu

5. Tag saper2 saje asal lebih 5 org


mata aku

kalau citer pasal mata.... emmm alhamdulillah mata aku tak rabun lah kan... tak perlu pakai spec...lens bagainya.... cuma aku agak kecewa dgn mata aku... shape nya tak sama.. antara mata kanan ngan mata kiri....penah dulu ada orh tegur tau....oppsss.. ada jugak orang yang perasan....


hidung aku


hahahah...kalau nak citer pasal hidung nih... malas lah nak komen... idung org negeri sembilan... yang typical... muahhahaahah... syukur lah ada idung kan.... atas batang idung ada tahi lalat... errr.. aku pernah baca katner ntah..maksudnya ramai peminat.... ye ker.... ader kee..???? emm nan ado lah...

mulut aku


pasal mulut... emmm tatau lah nak komen apa.... tapi ada lah rasa tak puas hati ngan bibir aku tuh .... bukan per... tak comel.... tapi kan... aries is a gud kisser... heheheh... mau try ke...



jom kita tgk sapa yang kena.....


munirah (terapi lepas demam sis...hehe)
dyana (hehehe...saja nak suh makin bizi)
amirah zafirah (sis... dont stop blogging lah..wpun kejap...
ayu - adik aku (update lah blog tuh...)
jivebumz (hah..kan dah kene....)
hanarose (idea untuk hapdet blog..hehehe)

so... selamat buat tag..hehehe
























Comments

Diana-k said…
muahaha....
gitu laaaaaa kan...
idung org n9..
sepesennn jerk...
adenium said…
diana-k - ye betullll.... hehehehe...aku siap ada org tanya lagik..'u org nogori ke?' ..bila tanya naper..dia kata idung aku..muahahah

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan