lunch@home

isnin harituh kan cuti.... pagi tuh takde nak buat per.... aku lepak2 kat umah jer.... tetiba rasa nak masak plak kan... dah lama tak masak.... kata suka masak...(SUKA ye...BUKAN PANDAI)....so harituh lunch kat rumah..... tuh cute chubby baby tengah having lunch.... siap pakai bip haziq tuh...

skang dah pandai sebut nama dia dia 'haziq' instead of 'jiq'

my sis masak sambal tumis ikan bilis.... adoiiyaiiii.... dorang sumer pelik bila tgk aku makan beriya...heheheheh.... ntah lah..tetiba nafsu makan terlebih2 pulak semalam kan.....

ini ikan masak kicap... aku masak....aku yang simple gini jer lah bleh masak... kalau suh masak yang complicated tuh... harap mahap lah ye....

p/s: len kali kalau dapat msg ada orang ajak lunch... sila reply...heheheh... takper lah... lain kali lah ye.. :-)


















Comments

Diana-k said…
wah wah wahh..rajinnn masak skang yerr kak sid..
baguss baguss..

*wink*wink*
Harry said…
Haziq berselera masakan u...
nampak sedap
adenium said…
diana-k - memang aku rajin per....kan aku dah ajak ko dtg makan dulu...

harry - haziq alwitz selera lah... nampak jer sedap.....heheeh

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan