stepssssss

asyik citer pasal makan jer... jom citer pasal health sket... aku kalau dah berserabut kepala hotak nih... i need to get myself sweating lah... kene jugak g buat any physical activities... kalau tak...otak mula lah rasa lembab jer... actually aku ada aerobics session every monday and thursday tau.... dari lama dulu dah... lepas tuh... hari lain tuh... aku g lah jog/brisk walk... normally kat ttdi (seronok... sambil jog..sambil cuci mata... mata kene sihat jugak kan...)... atau gi gym...
huh... kalau tgk aku punya physical activities nih..korang mesti dah ingat aku nih... ala2 maya karin... atau tak pun erra fazira ke.... (masa dia belom preggy lah kan...).. tapi nan ado... hahaha....
aku ada lah klik2 yang sesama g exersice nih... tapi lepas tuh... dok lepak makan tak hengat... abis camno... tapi skang aku berhengat lah... hehehe... motip beringat...??? aku sendirik lah mau ingat... korang tgk step kat bawah tuh... best woo... kejap jer dah penat.... macam main futsal... macam main squash... huh dah lama giller aku bersara dari semua tuh... tapi skang aku larat lagik ker nak buat sumer tuh... seriesly... dah banyak mende yang aku takleh buat tau... kalau tanah tak rata tuh... tak boleh dah nak berlari.... hehehe.....petanda apa kah ituuuuu...???

actually i desperately need to loose more kg(s).... korang kalau nak tau... my ideal weight is 59... goshhhhh... will i look like a skeleton.... tapi... perempuan kan..mana bleh dipisahkan dari cantik dan kurus semua nih... mesti berusaha jugak lah untuk kurus lah... nak cantik lah.... percaya tak...?? percayalah korang... hehehehe....

kalau tak... takkan lah melambak2...product nak kurus kat pasaran... kalau nak kata aku tak pernah try... hahaha...aku nih penipu lah... seriesly... aku rasa...doesnt work on me... kalau aku nak kurus...kene kurang makan ngan exercise lah... kalau cakap kurang makan....memang bleh kurus... tapi lambat lah jugak... kalau nak cepat kurus... makan untuk hidop sajorkkkkk.... sanggup ke ko...??? aku.. errr... aku sanggup... provided...jgn lah ajak aku gi william lah... bellamy lah... hahahaha... iman aku tak kuat beb....







Comments

attyfir said…
kty pun sokmo nak kuyus.lagi ckp nak kuyus lagi debab
Liza said…
kita try sama2 and keep each other updated on the progress yer
adenium said…
atty's - hahaha..kakty..itu macam kalu...kene diam je..

liza - orait...no problem ...nih lagik semangat nih... ada kawan....:-)
Ruby Alias said…
terasa i tau..hehe sampai kat sini kesliman mu tersohor tau..haha..kak tun bru jer sebut ari tu ..si sid dah slim sekrg. ..jeles i.. nanti aku kat kiara aku nak join ko la mengeksaiskan diri ..dah terlebey sehat sungguh aku sekrg..
adenium said…
zoe - weiii... aku moskel lah... aku last g kuching pun bulan poser... macm mana sampai kak tun bleh tau...hehehe..moskel...

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan