shake the laksa

laksa shake kat alpha angle...

sirap bandung cincau ...ngan iced lemon tea


my fren...sis lela punya meehoon soto kot.... aku lupa ..sebab masa tuh sibuk dok jawab koll orang carik anak buah aku..haziq....
assam laksa... seperti biasa... aku abiskan kuah jer...laksa aku tak suka...

otak-otak... comes with set meal.... laksa tuh... ngan air bandung
malas nak komen banyak2 pasal makan... tutup mulut lah....




























Comments

Munirah Abd said…
kak xtry laksa sarawak?? sedapppp..hehehe

ahad lepas makan asam laksa kat dlm jj midvalley tu kan..
eee yewww..asam laksa rasa manis masam..xsodappp!!!!dah lah tulang byk..bluweeekkk
Liza said…
laksa shack nie masa mula2 dulu best...dah lelama, mcm dah kureng ler pulok
adenium said…
Munirah - kita makan laksa swk kat swak tau..hehehe

Liza - kak liza actually nak try laksam ...tapi bila pikir santan... tukar pikiran..hehehe
daela said…
dila pun g makan LS ari jemaat lepas...tp kat GKJ..rasa..ermm...betoi la dh kureng sedap...
adenium said…
daela - dila.. aku rasa..kalau ko banjer... sedap jer kot..kwang kwang kwang

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan