d-r-i-e-d-n-s-a-l-t-y

aku memang tk shopping pun g KK nih... biasa kalau orang dtg sini... mesti nak carik crystal n pearl bagai..... tapi since ini bukan lah sekali dua aku dtg sini.... so... aku takde nak shopping pun... cuma... aku ada beli set rantai n gelang jer yang adik aku kirim.....
pernah dulu aku beli set rantai pearl...ngan crystal pendant... last2 aku tatau nak pakai bila... then aku bagik kat kawan aku.... besday present....
nih aku beli yang kering2 jer... untuk makcik2 aku yang kirim kat aku......

seriesly...ini jer barang2 yang banyak aku beli...... adik aku...maklang n mi.....

ini kueh cincin.... korang penah rasa.... aku suka.... kalau tak silap dia buat dari kacang hijo..... then celup ngan tepung n goreng.... kene tgk jugak nak beli.... carik yang ranggup tuh.... baru best ......ini pun my sis yang kirim....

yang ini.... amplang.... rasa ikan tau..... best jugak .... adik aku gak yang suka...'ko beli banyak lah'.... mende nih memang ringan... tapi besar gedabak.... malas sungguh aku nak hangkut sumer....kalau ada org suh beli... aku beli lah kan.... kalau tak.... sungguh malas aku..hehhe
kebetulan ada orang nak hambik aku dari KLIA.....'mr bodyguard'...so aku belilah jugak amplang dan kueh cincin tuh untuk dia...sebab dia pun tak pernah try...























Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan