batu belah batu bertangkup

korang...citer batu belah batu bertangkup tuh kesah benar ke... bebudak skang tau ke erk citer tuh.... emmm... moskel nih... biasa...mak kita...kalau takat telur ikan tuh... tak kesah kot lah kalau anak kesayangan dia nak kan... lagikkan anak buah kesayangan nak pun tak kesah...

actually nak cakap pasal the rock... pasal batu nih lah... errr... tapi i'm not a marble expert.... abisss camno.....cenggini lah... aku takde share pun ngan the rock nih... so takde komisyen pun ye.... (err... sponsor g melbourne bleh..heheh...)...tapi saja nak buat entri pasal nih... mana lah tau... kot2 ada yang nak tau....so kalau sesapa yang nak tau... nnt aku bagtau lah kat ...marble expert tuh ye....







aku tunjuk serounding jer lah ye... kang kalau aku tunjuk all the rock tuh..... aku takde info plak kan.... wpun dua tiga minggu nih aku selalu dengar pasal the rock... tapi aku belum bleh nak buat 'padankan gambar dengan perkataan' ye...
nanti... aku buat kunjungan lagik... kalau ada invitation lah kan.. so aku cter psal the rock tuh sendirik lah lak ye...





































Comments

Diana-k said…
weyyy kol 1 pagi pon dok makan...canoo nie????

muahahahhaa
adenium said…
diana-k - weiii yan... apa citer batu ngan makan nih...moskel aku weiii,...

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan