masalah...

korang... ada masalah sket lah ngan lappy nih gaknya... aku takleh nak upload gambar.... so aku tak uat entrie....
pasal weekend baru nih aku pun agak kesana kesini jugak.... tak sempat nak pegang lappy.... so sunyi lah kejap.....







Comments

Harry said…
lappy tu merajuk kot..sbb dia dengar nak kena ganti kot...heehehehe gurau jer...
haya_yaya said…
ye ke Yang..?
ke,ala2 cengelat gituu...?
babab nanti!
Dy said…
Coti ker rini???? Orang makan cupcakes tau..
adenium said…
harry - heheh...mana ada nak merajuk2... tuan dia yang merajuk adalah kot sbb lappy buat hal...

haya_yaya -oppsss.... tak ngekat lah kak..malm nih lagik hampeh nih... sedih nih...

Dy - saja kita taknak cuppies tuh... nnt asyik makan2 jer tak kurus plak...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam