s-u-p-p-e-r

actually semalam.. aku memang tension sket lah kat office... byk keje pun ye... mood macam tak ok pun ye... biasa lah sesekali cenggitu kan... aku memang tak makan apa pun....lah seharian tu... cuma minum kopi masa pagi... dan..minum milo bila dah ptg...sbb rasa lapar sgt plak kan....
terasa macam nak dinner jer... dok makan lah mengarut2 jer... makan burger sket lah... kueh lah... normallah korang.. kalau nak tiba time gitu tiap bulan... nafsu makan aku lebey sket lah...sebenarnya...kalau tak makan pun aku ok jer gak... tapi since dah mr bodiguard pun nak makan... so... aku ok jer lah kan.. (padahal memang lapar)

memula nak makan mende lain... tapi jadik lain lah pulak...... bodiguard order roti canai.... dan nescaffe tarik... aku tosei sardin.. ngan coffee tarik.... tapi tosei nya tak best....biasa jer... tapi yang makan roti canai tuh aku tau.... dah ada org sakit gigi.... adoiiyaiii...makan pagi2 buta... sebb dah lps midnite nih....


aku tak bleh lah tak makan tau... dah sebab mr bodiguard dah put an effort nak dtg jauh2 ke setiawangsa..... kalau dia dok keramat ker... lain lah citer kan... apa pun... aku ada misi..untuk diet..hahahahahah...korang cayer ke....






















Comments

haya_yaya said…
cayer...cayer...cayer...
Yang...ni nk btau ni..1 kpg roti cnai = 2 pnggn ns lemak!!!hahahaaa...
tp tu yg best...kalo mlm akak x mkn roti canai..tp kalo pagi,2 keping selamba jer...wahahahahaa
Unknown said…
PERCAYE SANGAT!
prebetsabu said…
huhuhu diet...... makan la byk2 lagi roti canai..... yaahh
Unknown said…
haiya manyak nye dier makan..iks iks..hihi

xpela makan untuk idup yer.. bukan idup untuk makan..:D
kojah said…
kak, roti canai kt tmpt sy nie superb!!
adenium said…
haya_yaya - uwaaaaaa...kutahu kak yaya..dah makan baru nyesal....

izyan Diyana - apa ko????

prebetsapu - oo bleh makan bebanyak ye..muahaha

jivebumz - emmm... tapi kadang2 idup untuk makan lebey..camno..??

kojah - ko nak banjer ke sis... tapi ko tgk lah sumer akak kene kutuk tuh..muahahaha

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan