p-i-n-g-p-o-n-g

korang..aksi nih aku ambik masa aku balik keje ptg semalam.... biasa aku balik lambat... tapi ptg tuh... terawal plak... sampai kat parking ternampak lah seorang baby boy yang tembam itu..... hah so...korang jgn ingat haziq tak aktif tau.....main pingpong ko....



actually a nite before tuh aku dah dengar2 dia sebut2 pingpong...

kawan2 haziq nih... bebudak skolah ....






haziq bukan setakat pingpong nih jer... tapi siap join kumpulan budak2 main kompang... ... tapi sebab aku balik lewat jer.. takde nampak lah dia join the group kompang tuh...kalau korang nampak macam dah besar jer dia nih kan....tapi he will turn 3 this may tau... kecik sgt lagik...so..majulah sukan untuk negara...hehe



























Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan