Selamat Pagi Isnin

Hai korang... malas jer nak bangun pagi tadik erk... emmm ... kalau kita cukup rehat pada ujung minggu... mesti kita rajin jer bangun nak gi kerja kan... tapi aku tak cukup rehat... ada hal sana sini... tuh yang rasa..macam nak cuti jer isnin....

dah tuh banyak jugak mende yang dah plan nak kene buat ujung minggu tak jadik... adoii.. kene drag ujung minggu lagik satu ke... emmm mana yang bleh buat lunch time... aku cuba kejar kan lah... ye lah..skang.. dah tak leh lebih seminit dua... sampai lah no pendaftaran kereta ke pihak berkuasa..hahahah... kita gi naik cab... so .. ada alternatif gak kan... tapi... satu keje plak ehh nak gi naik cab...

nak gi tempah baju untuk satu majlis... tak tertempah lagik... kang tak siap plak.... meme kan ada kat sini... nak ajak tgk wayang... tak tersempat jugak... last2... suh meme gi klcc ajak kawan tgk wayang.... kang kalau nak list mende yang tak sempat buat... hahaha... nampak macam bizi sgt pulak weekend aku kan....

apapun.. fun jugak lah ujung minggu nih kan... sebab tak yah gi opis.... seronok ke kalau takyah gi opis... seminggu dua seronok lah kot... pastuh... duit dah tak masuk lam akaun.... ada seronok ker...?? ye lah.. dah situ jer punca duit aku masuk akaun..hahahahaha....

sebenarnya... aku pun tatau.. apa kebende yang aku bizi sgt last weekend... sampai banyak mende tak sempat nak buat.... bizi makan kots.... opppssss.....

dah lah korang... sebenarnya.. aku ada mende nak merepek kat sini... tapi.. pagi isnin dah nak merepek... kang sampai ke jumaat aku merepek kan....

so.. mulakan HARI ISNIN kita dengan baik.... hehehehe... selamat bekerja....



Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan