mari bangkit tubi....

skang nih... haziq ada ngan acik kat umah... acik pun skang dah mula nak 'berkebun'... time tuh jugak lah haziq sibuk nak kacau....'haziq nak main kebun2 jugak...' ... dan seperti biasa lah haziq... asyik nak makan jer... tuh... acik tengah dok brain wash haziq.......asyik makan jer kan....

jiq... jom lah kita bersenam sket... haziq tengok dulu acik buat... haziq tolong pegang kaki acik ye.....


satu...dua..tiga.... bagunnnnnnnn

mana bleh main tengok acik buat jer kan... turn haziq.... lah plah....hehehehehe


haziq buat lah dua tiga kali... pastu taknak dah...hahahhahaah....








Comments

Ayu Zuraida said…
haziq wt ni pon sbb nk amik ati acik jerk..seksinye uci haziq..beluassss..hehe..
Liza said…
kesian haziq, jadik mangsa keadaan....
adenium said…
ayu zuraida - haziq buat betul2 lah maklang... oppsss... dah edit gambar seksi... kalau tak kene jumpa org tuh kat court..padahal..pagi sok kene hantar dia kat court gak.. :P

Liza - adoii kak liza.. kitorang yang jadik mangsa haziq tau..hahahaha
Ayu Zuraida said…
dh kntoi dulu baru nk edit..hahahaha..

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam