makan sana sini...

seperti biasa ye korang.... tak sah lah kalau tak letak gambar makanan.. aku dan makanan... kan dah sebati... al kesah..kat opis aku skang.. kalau ada majlis macam org nak tukar keluar ke.. atau sesaja nak makan2..kitorang buat lah potluck..senang citer.. sudah nya,,, memang mewah lah makanan... so minggu lepas ada lah buat untuk dua orang yang tukar keluar... hah.. sekali.. rezeki.. sampai ke tengahari.. maksud aku.. makanan untuk sarapan dan lunch... sebut jer..semua ada....aku ngeri.. sebab dalam proses mengurangkan kadar pengambilan makanan kan..heehhe... ayat sopan...

itu adalah SEBAHAGIAN dari menu bfast..mau aku tak ngeri..so aku turun join kejap jer... dan cepat2 naik..ehehehe.. menu lunch adalah tak dapat disnapkan gambar..sebab ahkak tak join makan... hehehehe
untuk aku yang memang suka memasak nih.. tapi kalau hari kerja.. adoii.. susah jugak lah..aku nak komit kalau pepagi nak bangun masak.... dah plak tuh..aku banyak umah skang.... kalau balik umah no 1.. dan no 2 bleh lah jugak aku masak2 bagai..kalau umah no 3.. emm lepas umtuk masak nasi goreng untuk mulut aku jer... hehehe... takde stok yang aku simpan... hehehehso pagi tuh.. aku gagah kan diri mencari makcik/pakcik yang menjual di tepi jalan..dan membeli cekodok pisang tuh..seplastik..heheheheh
nih kat charm... dulu dah buat review.. korang gi lah carik belek dlm blog aku nih... charm rojak n apple kasturi
soursop ngan cucur....
kantonese fried kue tiaw...
misi aku amsih berjalan ye.... takkan lah aku tunjuk gambar makanan aku makan semua kan.. tapi..kalau takde gambar makanan.. dlm blog nih.. tak meriah plak... setuju tak...??? heheheh



Comments

attyfir said…
kalo buat konsep portluck ..mmg besh ..mcm2 ado .
kuat semangat sid..teruskan ..
daela said…
sid..aku rindu ko la...bila nk dating ni..?
adenium said…
atty's - hahaha.. memang menguatkan sgt nih kakty..semangat yang lemah...

daela - miss u too dila... lps CNY kita jumpa ye....

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan