cabaran...

korang.. aku ada satu cabaran nih... cabaran untuk kuruskan badan... hahahha...itu jer lah aku skang nih... tak habiss habissss... selagik tak kurus..hehehehe... seronok kan.. kalau ada orang yang bagik target ..nak tgk kita kurus... ala... tak semestinya suami.. tunang ..atau kekasih hati... I M A SINGLE LADY ye... hehehe.. tak kesah lah kan.. asalkan ada orang yang nak kita nampak cantik..hehehe...
sapa orang tuh... emmm sorang x boss aku..(nak jadik bakal boss balik ke...??hehe) ... dulu.. penah jadik boss aku kejap... bila dia kembali ke sini.. dah jdik boss besar.. tapi..kalau orang dah memang baik.. memang tetap baik lah ngan kita yang tak berpangkat nih kan... :D ..
boss aku nih.. cukup lah tak puas hati... dengan keadaan aku skang nih... ' dah kembang sgt ni..' ala2 gitu lah cakap nya... adoiii.. tak tenteram hati nih...sapa yang suka dicakap begitu dengar cenggitu kan...
dulu.. masa aku tgh cuti belajar...sambung buat masters degree... aku adalah sgt kurus... weiii bila aku cakap sgt kurus nih.. bukan lah macam nasha azi tuh ke.. dah ahkak nih big frame nan ado lah nak segandingan ngan nasha aziz... tapi tahap ketepuan lemak di serata tubuh adalah amat kurang...hehehe
series lah korang... masa tuh kan tengah belajar...banyak masa free (ye ker..??? alasan lagik..) .. pagi..sebelum gi Uni.. gi exercise kat sweating club..atau kat mana2 public park... petang pun cenggitu... makan adalah amat kontrol... KONTROL YANG AMAT... so.. jgn tak percaya kalau baby-T tuh aku bleh muat size M... itu satu pencapaian yang amat besar dah bagik aku.. kalau tshirt biasa tuh.. size m biasa lah kan... dah sumer takleh pakai dah lah baju tuh skang,...hahaha

sebelum bertugas semula sama kat sini... bila terjumpa2 jer.. mesti dia cakap.. aku dah tak kurus macam dulu... adoiii.... dan bila skang dia dah bertugas kat sini... aku dah KEMBANG katanya... ngeri kan...

NGERI weehhhh... series... ngeri...so.. tetiba boss tuh bagik target kat aku... dah lama gak dia dok bertaget nak suh aku kurus... tapi since tahun baru 2010 bebaru nih... dia cakap... nak letak target gak untuk aku kurus... so.. orang dah bagik semangat camni... should i take it as a challenge or shouldnt i...?? i positively say yes...

so korang pls support me... i have 3 and a half months for this challenge... sehinga 15 APRIL 2010 ..go mayangkelapa go... hehehe... so korang..pls support me yeah...

bukan kah berat badan itu menyumbang kepada permulaan pelbagai penyakit... marilah kita bersama2 kearah hidup yang sihat... :D

thanks Puan for giving me this kind of challenge... i will try my best!!!! berjaya kat aku...??? kita tunggu 15 april nanti...



Comments

Anonymous said…
KAKAK..ADIK nk kurus gek..jgn beli cheese utk ADIK lg tau..
Lyn Yusoff said…
sid,
u go gurls..
yakin boleh..
dan pasti boleh...
selamat menurunkan berat bdn..
good luck dear...
Mama_anggun said…
aku sokong gak la ko...wpun aku nnt takder kawan nak ajak gi lunch...hehhe...jahatnye...tp ko tak kisah kan temankan aku wpun ko tgk je...hehhehe...worait...go sida go!! nnt kalau ada kudapan pun...aku takmo offer kat ko dah...hehehe
Amiha Ayu said…
i support u sid..
but jangan la sampai tahap x nak jumpa we all..
sedih tau...
:(

Click HERE!
attyfir said…
caiyork sid..i always support u ..
adenium said…
anonymous - dah kalau lalu kat sejuk beku.. ADIK yang mintak cheese.. abis camne..

Lyn Yusoff - thanks lyn... heheh

mama_anggun - takper.. aku tak kecik hati kalau ko tak nak offer.. alah.. no hal..kalau takat nak teman lunch tuh..hehehe...

*ayu the sun* - thanks babe.. alah.. perjumpaan tak semestinya untuk makan kan... :P

atty's - hehehhe.. thanks kakty...

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan