lif....oh..jakun nya aku.....

korang.... aku mula kan tahun baru ngan citer basi yang dah berkurun dok lam draft erk.... citer basi.. tapi blom penah publish kan..hehehehe......

kalau tengok sekali imbas.... emmm sama jer.....lif tuh kan... cuma ada nombor..... so... wpun no instruction... takde lah kita nih lembab sgt kan..kalau nak g level 8... kita tekan jer lah no 8 kan... cuma agak kurang prihatin..... tekan jer... sambil tunggu lif terbuka..... hahahahahah

rupanya...kaedahnya...lps tekan tengok kat screen tuh... kuar huruf apa... so lif yang berhuruf tersebut lah yang korang naik......emmm bagus idea nih... wpun nak naik ke tingkat 5 dan 6 contohnya... takde lah korang nak kene naik lif yang sama..... hah gitu....

so dlm lif dah takde lah nombor-nombor bagai dah..... yang ada pun butang nak bukak tutup jer lah.....
butang loceng pun ada lah...kot2 lah kecemasan kan...
hahahahahah...jakun kan aku... tuh lah... kalau opis aku.. ada lif pun yang biasa gitu jr...tuh pun.. lembab....tak cakap lagik lif kat umah sewa ku...hahahaha... lembab lah lagik.... bersyukur lah ada lif.... nih banyak komen plak.... hahahahahahah......



Comments

Wawa_Nadwa said…
sy pon dh mula jakun ni kak.
tak penah tgk gak lif camgini.
hahah!
adenium said…
wawa nadwa - wawa... nih kat menara kemabar UITM shsh alam tuh... hah.sampai siap kene kuar balik lah kejakunannya..haha

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam