breakfast @ mamak..

adoii.... minggu nih.... sepnajang pagi dok tunjuk gambar makanan kan... ntah haper2 jer.. tapi tak eksah lah kan.. dah itu memang kesukaan aku... so layan kan jer lah.... aku pun tatau nak citer apa.. rasa mcm tak menarik jer... citer makan.. huhhh.. blink blink jer idea nak citer.....jom kita layan 3 jenis makanan utama bekfest kat kedai mamak....
capati... nih kira healthy lah... sebab not oily.....kalau ada kari best...huhh..mavelessss... tapi jgn melahap kari banyak2 plak.. tapi yang kat atas tuh..siap ngan kuah kacang hijau...emm aku pun tatau lah... tak minat lah aku...
roti bommmm... nih famili roti canai lah,.... tapi lebih sinful... sebab adoii... minyak.. bleh terus buat badan naik nih... oohhh tidakkkkkkkk tapi rasa secubit macma best gak ... kalau dah sejuk mesti tak best dah tuh kan... kalau panas ok lah... sebab garing....
tosei.. huh... ini memang aku layan.... siap dengan chatney... 2 jenis lagik.. kalau makan tosei takde chatney... tak lengkap rasanya.... tosei pun mcam2 ada... tosei rawa lah.. tapi kan..kalau nak best.. cuba sesekali..korang mintak tosei sardin... huhhhhh layan aku cakap korang... tapi ada gak kedai yang tak tau tosei sardin nih..pelik gak aku....alau takde takpe lah..korang carik kedai lain..
so.. nih ...sok kalau tatau nak breakfast apa... bleh lah gi layan mende2 nih untk breakfast ye... :D



Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London