6...7...8... lapan lagi....

apa korang ingat aku asyik makan jer ker... aku buat exercise gak tau... tapi cumanya... makan adalah lebey dari exercise lah kan.. sebab tuh... tahap penurunan berat badan adalah seperti tidak nampak sama sekali... :P
aku kalau tak bizi kat opis nih... petang2 memang buat aktiviti mengeluarkan peluh.... itu lah untung nya opis aku nih... semua ada.... cuma nak dengan taknak jer... hehehe

skang dah banyak campur tangan... aerobik nya dah jadik sekali sahaja seminggu... lepas tuh... ada poco2 gak.. 2 kali seminggu.... orait lah... bleh kuarkan peluh sambil berkawan2..hehehe.... betul lah.. skang sungguh malas nak gi gym.. atau jog sengsorang.... nak mula tuh payah... kalau dah mula... ok jer...
bab floor exercise nih... aku dah sangat teruk... sebab lebihan lemak dibahagian perut dan peha.. membuatkan aku dah susah nak mengikut dengan baik apa yang isntructor buat..hehehe... adoii... bila nak kurus nih....
kalau buat bersungguh2 ..ok gak nih... bleh lah turun kan berat kan... nih pun kalau tak bizi lah... kalau tak... haru gak... kalau dah kol 6 baru keje nak abis ke.. emm..mood pun takde dah.... apapun... baik lah buat gak sesikit kan.. dari takde langsung... heheeh... ayat orang nak sedapkan hati sendirik.. :D



Comments

Lyn Yusoff said…
happy exercise sid..
FaTiN said…
minum la jus mate 5 formula dr romzey. kwang3=p
adenium said…
lyn yusoff - hehehe..tq lyn....

*ayu the sun* - adoiii.. penat nih.. :P

fatin - emm well it doesnt work well on me.. :D

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam