ada pilihan ye....

hai korang.... amacam diet..hish takde soklan lain lah kan... aku nih... weekday... bleh lah jaga2 makan... tapi..weekend... tak hengat2... adoii.. dua hari kalau bleh mengkaver yang 5 hari.. apa ke hal kan... apapun... apa apa lah kan...heheheh....
nih aku jumpa kat internet.... ada pilihan kan.. hahaha... memang ada pilihan.. tapi aku nih masalah sket tau... pilihan aku... adalah ... MAKAN.... ATAU... TAK MAKAN.... itu yang afdal... hahahaha...
maksud aku TAK MAKAn tuh.... adalah.,... MAKAN UNTUK HIDUP jer lah... dengan kata lain... jamah jer.. hahahaha... makan sebelum lapar... berhenti sebelum kenyang pun... kurang aku boleh amalkan... sebab nya.... yang selalu... bila dah lapar lah nak makan.... dah makan tak reti nak berhenti..hahahahah ...

dah bagi aku lagik lah... kalau ada pilihan cenggini... mesti nak makan yang best kan... dan BANYAK PULAK TUH...hahahahaha... itu lah masalah aku....dah tuh... banyak jugak godaan... bila dok kuar sana sini... kalau aku dok diam-diam.... elok jer makan untuk kesihatan.....

WE R WHAT WE EAT.... emm aku rasa... aku ok jer... tapi KAWAN2 aku tuh... (dan dan nak salahkan orang lah nih...hahahahah)

apa pun korang... makan lah secara berhemah..... apa hal aku dok sibuk2 makan nih... sebab.. I LUV FOOD... :P



Comments

Liza said…
I love food too...tu yg payah nak diet
adenium said…
liza - hahaha... tu lah pasal.. tapi tetap gak cuba kan...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan