dah jumaat pun

kejapan jer rasa kan... dah friday.... baru jr lagik rasa malas nak gi kerja monday... ehhh ye ke... mana ada.... new year... semangat2... hehehehe... hahahaha...
apa plan weekend nih erk... emm aku beraktiviti dengan meme lah ujung minggu cenggini... biasalah... nak bawak gi tengok wayang lah kot... weekend arituh dah tertangguh... sebab haziq pun nak g tgk gak... hahahaha..kalau tgk citer kartun,...gagah lagik lah nak bawak haziq... kalau meme... dah siap2 nak gi tengok si pari pari tuh... bleh jer lah kan...
aku yang tak berpa nak tgk avatar pun dah gi tegk... sebab meme nak g tgk... beraktiviti lah jugak aku nampaknya skang nih...hehehehe

opppssss.... itu adalah... sekadar gambar hiasan yek... sejak meme dok stay kat umah adik aku nih... most of the time.. aku tinggalkan jer broadbad kat dia... kalau tak... dok tgk tivi jer lah dia.. sensiang hari... ada broadband... ada lah jugak activiti lain gaks....

tapi kene lah berebut internet ngan haziq kan...hehehe..emmm selamat berhujung minggu ye korang... :D



Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan