melepak dengan kengkawan skolah dulu

best tau..sesekali dapat melepak ngan kawan2 skolah dulu.... aku dulu skolah kat trg... dok asrama .. skolah sains...huhhhh kalau zaman skolah... budak2 skolah sains nih... susah nak citer... 'nakal' bukan main lah.... kadang2... kenakalannya nampak macam tak bleh jadik manusia yang berguna jer..hahahaha... welll.... itu zaman bebudak kan... heheheh..

dan dah jadik trend lah kan... kawan2 yang dtg kursus atau ada keje kat KL nih.. ambik lah peluang melepak..caching up bagai.... maklumlah..skang nih... serata mesia nih dorang keje... kat luar mesia pun ramai....

so.. tgk kat mailing list... ada yang kat KL... so start lah plan plan bagai nya... dari nak lepak kat yap kwang seng... sampai ke.. ampang point.. dari nak minum kat old town coffee..ke nailis.. sampai ke kampung thai 32... hahah.. itu lah rambang mata kalau perut dah lapar kot...

seperti biasa... ada yang dapat..ada yang tak dapat datang.. ada sorang gang yang biasa.. tak dapat plak datang..... ada hal kekeluargaan plak.... apapun..kalau nak tunggu semua ada,..memang takde lah... so mana yang ada jer lah kan....

dorang tatau kot aku ada blog.... hehehehe... nget dan bola... hehehe... biasalah kitorang ye... nama gelaran itu kan lebeh mesra... hahaha... skang..semua dah keje bagus2 jer belaka... making money babe..heheheh... betul lah orang kata ilmu tuh penting kan... sebab tuh lah ayah aku suh beriya belajar dulu.. kalau tak kaya macm dorang2 yang lain pun aku nih... mampu lah carik makan kan..heheheaku ngan nget..sekelas masa f1 & f4 ..ngan bola plak... masa f5...

shahri si abang pilot... very humble guy... bout 2 year dah tak jumpa kot... kalau ada2 plan nak lepak gini.. kol dia.. dia fly lah... bagai lah kan.... dah lah skang dah fly international...kat tengah tuh nik... yang nih..aku tak penah jumpa lepas skolah dulu... cuma masa dengar dia dok kat gleneagles baru nih aku gi visit... then few week lepas tuh... gi jalan2 umah nik... sekelas ngan nik masa f1-f3...ngan shahri sekelas masa f3 ...
sungguh murah rezeki malam tuh.... ikan siakap stim... bamboo lala... cashew chicken... sotong goreng tepung....tom yam.. ngan brocolli n scallop...air adalah... bergelas2.. abis order..abis order... aku sampai bergelas air suam... segelas hot chocolate..segelas hot mocha... naik kembung perut.... berebut lah korang guys nak bayar kan... hehehe.. end up.. nik sesenyap dah gi settlekan bil... thanks ... daun keladi... oh ya... all guyz are taken..hehehe.. cuma the gurls..not taken yet...hehehe

wahhh.. tetiba ada gambar nih kan... walaupun korang dah kenal aku... tapi resolution 2010 kot..dok tempek gambar sendiri terang terangan...hahahaha....

jelesss nya korang.... abang pilot pakai my dream car... tuh lah... about 2 years tak jumpa.. dah pakai Bavaria Motor Works.... terus aku sound..'soq... kene bawak gak aku round'..hahaha.. mesti lah nak dok depan kan... dah bola kene dok belakang..hehe... seb baik dah awal pagi... so... round kat situ2 jer..kalau tak.. mau ....ntah kemana2 dah aku ajak kannnnnn...

malam tuh we really had a very gud time.... ye lah... kengkadng tak semua kita bleh lepak semeja..gelak2 kan... mungkin sebab kitaorang dulu duduk asrama..makan nasik kawah sesama.. pagi petang malam..kat kelas jumpa dorang gak.. dah macam adik beradik... nik ada lagik yang takde nih... maksud aku gang2 yang rapat lah kan....

tak sedar.. dah kol 12 lebey... kedai dah nak tutup pun... baru nak gerak balik... kalau tak... mau dok melepak situ lagik tuh... tak sedar diri ...esok keje memasing... kecuali abang pilot lah... off duty... next dia fly ke paris...... nak ikut....

ada masa kita jumpa lagik .....



Comments

assalamualaikum kak sid.

wah.. seronoknya jumpa kawan-kawan lama. esok saya pun ada attend satu wedding member masa tahun 2003/2004. tak sabar nak jumpa kawan-kawan lama. hihi..

currently sy ulang alik jhr-shah alam. sebab nak pasang braces.. dan tengah mencari-cari kerja. tak kisah je kat mana-mana pun. janji rezki halal ye tak.

^___^
Liza said…
wah, reunion...i like!!!
adenium said…
cik syahira - yess yess memang best kan... :D

liza - i like too... :D

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London