aku dan weekend


pagi2 isnin nih.... update sket lah apa aku buat ujung minggu... wahh.. cakap nak update.. macam ada aktiviti best jer...takde lah.. biasa jer... sama jugak dengan ujung minggu yang lain... cuma aku minggu nih takde lah terkejar2... melepak sungguh.. sampai malas nak buat semua bende yang dirancang diujung minggu....

saturday... aku masak laksa... hahaha... jangan tak caya... aku kan suka masak... alah..lagipun si meme tuh fave laksa nih.. so kalau aku buat.. berulang2 lah dia makan... ooohh.. adik aku yang sorang itu.. adalah sungguh memilih.. untuk makan kalau kita masak tau... :P

sabtu jugak.. aku adalah banyak tido sahaja... walaupun... banyak mende nak kene buat.....aku ingat nak gi gunting rambut... tapi... kalau dah kene penyakit malas... emmm.. tak yah cakap lah... semua tak menjadi... bukan pe.. rambut bukan pjng sgt.. tapi bila beriadah tuh... wahhh beriadah ye... heheeh... jadik rimas sket lah kan...

sunday... aku rajin kan jugak diri..gi kedai tayar... dan tukar tayar kereta aku.... tak bleh tangguh2 lah bende gini... kalau ujan out lah aku.. dah lah skang asyik ujan jer... so... keselamatan kene kira lah kan...

ahad nih jugak.. aku balik 'umah kampung' ... gi buang barang2 yang tak perlu... bukan apa.. ada berkotak2 barang bawah tangga.... aku pun tatau apa... arituh dah letgo berkotak2 magazine... ada lagik berkotak2.. rimas mata tgk... jadik sarang lupas jugak tuh... so.. aku let go semua... bukan apa.. ada lah barang2 yang memang kita dah tak guna.... masa nak pindah... masa packing.. dah banyak buang.. masa unpack pun banyak buang... dan simpan pun banyak... last skali.. aku buang jugak... sebab..memang tak guna dah tuh...

ahad jugak... bawak meme carik barang sket... haziq.. tumpang sekaki... lah.. gi bersuka ria kat jusco....

emmm cenggitu jer lah aktiviti ujung minggu aku kali nih... mungkin minggu depan agak menarik kot.... ada pelawaan keluar KL... sedang dipertimbangkan nih... :D

so,.... selamat memula kan minggu baru.... ceria2 selalu...







Comments

MY HEART said…
sid,

kalo tamoh mag tu bagi le kat ryn hehehe...

homak aii.. laksa?? kegemaran den gak tuh..
adenium said…
my heart - ala ryn...udah kubuang.... ok.. nnt len kali... kita bagik ye... kita ajak makan laksa jugak.. :D

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan