... dah dapat...

korang... aku kan bermasalah jerawat lately kan... now dah ok jugak lah.... cuma parut lah plak tinggal kan... dulu parut chicken pox jer... skang dah siap nngan parut jerawat baru tuh plak... so skang... beriya lah carik jalan nak jaga kulit sket kan...heheheh... jaga lebih lah... bukan dulu tak jaga.. tapi sebab dulu takde masalah... so.. sonang keje....
aku nih kan dok merata2... balik keje nak gi kuarkan peluh lah.. nak gi memana lah... so... nak carik lah mende yang senang untuk mencuci muka kan... yang mobile... wahhh semua nak mobile kan.... hahahahaha..... alasan....
aku ada kan dok guna jugak biore clesing oil tuh.... untuk make-up remover... beli kat redmummydotcom.... gi beli cepat... kat kedai takde tau..... tapi dah kata asyik bergerak kan... nak carik yang mobile.... hah alasan lagik... so... rupanya... ada yang dah terus letak kat tisu tau... kau gosok jer muka... MUDAH KANNNNNN.... hahahahaha

hah tuh la dia... biore cleansing oil... cotton sheets... yess..yess... senang jer.. letak dalam bag... actually aku nih ..tak rajin korang..padahal bleh jr transfer yang liquid masuk dalam small bottle ke kan..hahaha.. kalau dah TAK RAJIN... semua pun ada alasan...hehehehe....
seb baik ada kawan sekolah dulu keje kat seberang sana kan.... so mudah lah kerje.... hehehehe... tetiba aku YM kat kawan nih... lama dah dok pikir... nak tanya dia ke.. kawan aku nih lelaki....dok mikir.. lelaki nih.. rajin ke nak carik mende gini kan... tapi tanya jer lah... tetiba dia kata '..nih kat watson or guardian ada kan... ptg nih jugak aku gi tgk...' wahhhh... orang menagntuk di sorong kan bantal lah aku.... dah dia pun manjang turun kl... dah memang umah kat sini.... tq mad.... hehehehe...len kali kirm lagik....








Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London