gambar mencerita kan segalanya..???

kita lebih suka tgk gambar kan... dari membaca... sebab gambar boleh mencerita kan segalanya... tapi.. kadang2 dari gambar jugak lah..kita tersalah tafsir...tuh yang kengkadang jadik citer lain kan.. :P...kadangkala lebih banyak interpretasi yang kurang tepat......

tapi itu mende biasalah..selagi ianya tidak tersasar jauh kan.. hahaha.. seronok jugak... bila kita post gambar jer.. ada yang meneka neka neka... best jugak kan..


i. ada gambar aku dengan bikes...(bikes ok... not bikers lagik tuh...) ..end up.. ada plak yang cakap aku ada pakwe biker.. wahhh... i wish..hahahaha.. tetttttttt.... dan lagik best... siap pulak cakap aku dok naik motor ngan biker (yang kononnya pakwe aku tuh..) siap peluk2 bagai......hahahahaha... melampau nya.. perception...adoii lah... tapi nasib baik dia cakap cenggitu dengan aku lah kan.. so no hal lah bagik aku... jgn jaja cerita tak betul dah lah....
ii. aku tempek gambar aku dengan ngan my fren's beemer... dushhhhh .. terus kawan aku haris comment.. "cepat betul fr s40 to beemer. mmg hebat" ... hahahaha... again..i wish.. i wish.... hahahaha... hey.. that is definately not my beemer ... but i wish it's gonna be mine someday...:D.. hahahah....
iii. ada situasi lagi... kawan adik aku..yang dah lama tak tengok aku... tetiba aku pun tatau lah dia tgk gambar yang mana... sekali... dia siap kata ..aku dah kurus dan catik skang... tetttttttttttt.. tapi rasanya... masa aku kenal2 kawan adik aku nih..aku lagik kurus,... hahahah... cemana tuh...

tapi seronok jugakk kan.. kalau perception yang baik dibuat....camtu lah agaknya kalau kita tgk gambar2 kat internet dan kat mana sahaja lah.., ntah nya.. gambar tuh yang haper3.... kita speku plak ntah haper.... haru kan...
so... jangan lah buat speku.. kalau kita tak betul2 tahu.... :P


gambar adalah dari googledotcom

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan