ubah jaduallllllll

tetiba jer kuar tajuk reshcedule.... emmm... satu perancangan yang aku kene adjust balik..... baru jer tau.... ada beberapa perkara yang aku dah cuba buat kan untuk perancangan tersebut.... tapi takperlah.... masih belum terlambat... cuma beberapa perkara lah yang aku kene buat balik....

actually aku ada dua pilihan.... mempercepatkan atau melambatkan.... errr...melambatkan tuh...pilihan gak ke.... tapi... kalau aku cepatkan.... ada sesuatu yang aku memang nak sgt.. takbleh dapat plak lah kan... so aku lambat kan sket... hahhhhh...itu yang melambatkan pun jadik pilihan tuh....

memula seronok nih kalau dapat percepatkan sket perancangan tuh.... ye lah... sebenarnya... taksabar pu n ada gak nih.... tapi... ntah lah....cuma ..date yang nak dicepatkan pun... bukannya beza sgt... cuma... ada sesuatu yang sangat aku ingin kan plak... tak bleh dapat....so sabar jer lah kan....lambat pun sket jer lah... apa pun.... semoga cepat atau lambat tuh.... semuanya selamat.....

di pagi jumaat nih... aku berdoa... semoga apa yang aku dah rancang nih.... dirahmati.. dan diberkati... dan dapat dilaksanakan.....

apa yang aku merepek nih... emmm ... nnt2 lah ye korang akan tau jugak... :D

Comments

*ayu the sun* said…
is it what i think i know?
what ever it is.. truskan berdoa ye sid..
i akan doakan yg terbaik utk u..
u take care...
*hugs*

click here for accessories, beauty products, bags, hijjabs and cakes.. all in one store for you.
Lyn Yusoff said…
insyaAllah ape yg dirancangkan akan berjalan dgn lancar..
teruskan berdoa yer...
take care..
*hugs*
adenium said…
*ayu the sun* - yes babe..u know.... :D ...thanks for the doa.. hugs u back.... :P

Lyn Yusoff - yess lyn...insya allah... :D thanks

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan