suppppp....

kesah makan lagik... nih pasal derma darah tadik lah... lps tuh.. terus teringin nak makan... wahh alasan tak bleh blah kan... tapi tamau lah makan yang bebukan..kononnya... so.. aku gi lah carik tempat makan sup... so... nih kat ani sup utara,... kat damansara perdana....

laichikang...

bubur yang dikongsi dengan kawan aku.....
sup ekor kawan aku order....
aku order sup ayam + daging.....
sup kat sini bagi aku not bad lah kan... sebab takde lah berminyak sangat.. dan rasanya... memang aku bleh layan....
ken main ngajak kawan aku gi sini... tapi aku sebenarnya.. tak bawak purse pun... ngan duit sekali lah... takde bawak sesen pun... hahaha... terus laju jer... lepas derma darah kuor.. hahaha... tapi takde lah aku kene basuh pinggan... heheeh...
thanks my fren... sebb settlekan bil aku.... rezeki menderma darah tuh kot.. :D




Comments

shita said…
nikmatnya...
adenium said…
sup memang macma all time fave gak... sebab sakit pun carik sup.. :D
Lyn Yusoff said…
sidddddddd..
u buat i terliur lagi..
ari wat i terliur laksa..
now dah tingin nak mkn sup gak..
tkpe2.. esok Lyn makan sup kt are s alam ni.. sedappppppppp
adenium said…
lyn yusoff - ok apa lyn... at least u ada idea apa nak makan sok..heheheh .. :D
Liza said…
ani sup utara nie ada branch ok, ada yg tak ok, kdg2 rasa macam hanyir
adenium said…
liza - ooo ye ke... tak standard lah erk kalau macam tuh...
Ruby Alias said…
bihun sup utara makcik/pakcik kat stall sect 4 KD ..effa tau la kots aku pernah bwk g beli situ ..bihun sup n laksa dier not bad ..and tepi tu akak yg jual lauk pauk ngan nasi lemak ..OMG terliur sesorg jer aku dok type ni
adenium said…
zoe - cian nya kat ko....nnt ko balik..mesti tak cukup tanah ko jalan nak kaver semua tempat nih.. :P

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan