one set...for two...

korang... nak lunch apa jap lagi...??? hari nih... saya tak boleh lunch besar.... hehehe... statement manjang jer gitu... tapi kalau makanan besar didepan mata.... makan jer lah kan.... rezeki jangan ditolak... musuh jangan dicari.... hehehehe...
kejadian makan2 ini berlaku minggu lepas... yang memula terlioq..tengok mende lain... tup2... order satu set nih... makan dua orang... serbaloi2...hehehehe... kedai hapa ntah nama... kat amcorp mall....bebetul sebelah giant tuh....
the dessert come first... alah.. belasah jer lah kan... hehehe.... aku rasa kacang nya jer... kawan aku kata besttttttttttttttt.... best lah kot tuh... sebab panjang jer bunyiknya...heheheheh
fishball soup tuh.. aku jer dok makan... set nih ada plus ngan wantan popia bagai tuh... not bad jugak lah......memula nak wantan suop jer.. dah ternampak set nih... senang semua ada..hahaha
apa kenama... aku tak ingat... tapi nih... glass noodle... goreng ngan segala macam seafood... udang sotong..lala...bagai... bestttt...... u should try.... memang besttt
nih lah yang buat tetiba rasa nak singgah makan kat sini tuh...hehehehehe.... rojak buah nih... rojak buah ..emmm memang tak bleh blah lah kan.... all time fave...heheheh
so..kalau teringin... bleh lah have this for lunch jap lagik..heheheheh



Comments

kaminakueh said…
keh3.. blog ni salu citer sal makan... gle bes dpt makan gakk! tp ngah pantang neh.... =(
adenium said…
kaminakueh - apa lah blog nih tanpa citer makanan...hehehe... sabaq....lpas pantang bleh pulun... i pun pantang gak... pantang tegk..heheh

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan