gigi ohhhhhhhh gigi.

aku adalah sakit gigi sebenarnya skang nih... tatau lah kenapa... actually bahagian gigi yang sakit tuh... dah pun buat root kernel treatment (betul ke eja tuh..??)... sepatutnya mana bleh sakit.... aku dok chat lah ngan sorang dentist nih.(kawan skolah aku dulu...)... dia kata takut ada gum infection... tapi... kalau ada gum infection... mesti ada bengkak ker.. atau bad breath kan... tapi nan ado simpton sebegitu....risau gak...
hah... dan dan tuh aku gi beli alat kelengkapan menjaga gigi... erkkk ... ayat nih macam aku tak jaga gigi plak kan... huishhh..nan ado... aku gigi memang kene jaga... mau taknya kan.. kalau mulut berbau nih.... kurang selesa wooo nak communicate ngan orang... sooo.. sebab tuh aku amat menjaga nya...
nih lah yang aku dok carik sgt.... untuk gum care... tgk gambar mouthwash kat atas tuh... bukan bermakna bila dah sakit baru nak gargle... tapi aku dok tukar yang related to gum care lah jugak.. instead of using untuk fereshness jer kan...
lepas guna nih ada jugak lah perubahan sket... takde lah sakit sangat...cuma kengkadang jer lah... emmm nak kene gi jumpa dentist jugak nih... bila lah agaknya nih...
moral of the entri... jaga lah kesihatan gigi... kalau takde gigi... tak bleh makan kacang... rugi wooo... :P


Comments

cik syahira said…
assalamualaikum kak sid.

wahh, seronoknya cuti kali ni.
balik trg ye.
wish your sister, bahagia dunia dan akhirat bersama hubby nya.
kak sid,
get well soon ye..
kesian dia, sakit ek.
hugs you, sister..
adenium said…
cik syahira - thanks shira... emmm lega sket rasanya... :D
Liza said…
sian dia sakit gigi, hopefully dah sihat lah yer
adenium said…
liza - sakit nih on n off lak ,..adoii tuh yang tak tahan....

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan