keseronokkan terlampau

petang jumaat nih...jom kita layan gambar haziq jer lah ye... hehehe... nih semua gambar yang diambik... masa kat pantai... masa balik kampung arituh... punya lah seronok dia... heppi jer manjang... asyik nak ajak gi pantai ejr... mulut dia tak abis2 sebut..seronoknya...seronoknya....
haziq dan abang haris yang hepi... haris nih dulu... adalah anak buah aku yang sungguh tak bercakap... kalau aku tanya ke apa ker... dia diam jer... skang.. dah bercakap dah..dah skul pun abang haris kan jiq...hehehe...

eh korang pasan tak.. bila aku publish gambar haziq kat sini kan.. asyik pakai baju nih jer... hahaha.. macam takde baju jer plak haziq nih... kesian haziq... tapi kalau nak ajak haziq balik kampung... boot kereta penuh baju dia jer... bayangkan... sehari tuh.. sampai 7 8 pasang salin baju... sebab asyik berpeluh... dan mandi jer... hehehe


kat atas tuh korang tau haziq buat apa... hahahah... mesti ingat tengah neraung menagis kann... oooohhhh ...tidakkkk.... dia adalah terlalu gembira,... sampai2 jer kat pantai... netang tikar... terus dia bergulig2...'umi...seronok kan kat sini...' ...hahahahah
itu jer lah.... hehehe...so selamat berhujung minggu... hujung minggu yang panjang lagi.... :D



Comments

Harry said…
semangatnya haziq sekarang...
JIVEBUMZ said…
amboi seronoknye haziq.. apa yg gumbira sangat tu??

hii comel lah dorang nie gerammm!
adenium said…
harry - memang... semakin semangat..hehehe...

jivebumz - seronok dapat gi pantai... dapat bebas...hehehe
Anonymous said…
comelnye baby umi...sronok ngat dpt g pantai bday umi..bday jiq nt wat katne, swimming pool ke..?
adenium said…
anonymous - plan jer lah dr skang...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan