dua petang di pantaiiiii

meh nak sanbung citer balik kampung arituh... tak abis lagik nih.... dah lama tak sempat picnic cenggini bila balik kampung.... sekali nih dapat... emm sampai dua petang berturut2.... gi ke pantai....
lepas kenduri tuh la... esoknya... kazen aku ada masak2 jugak... so petang nya...kitorang gi pantai... siap kazen aku masak meehoon ngan cake... dan kitorang beli kfc sket....kek coklat tuh...untuk besday adik aku... umi haziq....tapi yang lebey..mestilah anaknya kan..hehehe
haziq sungguh lah seronok gi pantai... over giller.... korang tengok boy yang kat belakang tuh... pakai baju coklat tuh... tuh haris... dah standard 1.... kalau compare ngan haziq... kecik jer... adoii...jiq..kene diet nih.... heheh
nih petang kedua plak... maklang haziq beli pizza....dah lama dia utang kitorang tau... aku ngan adik aku yang besday girl tuh la... yang lelain kat dlm gambar tuh..sumer dah merasa dulu... hehehe... tq maklang...
apa lah dua beranak tuh buat... hahaha... main layang2.... haziq..ken main nak... lepas tuh bukan pandai main... seb baik abah ada... heheh... untung..kes layang2 nih jugak lah sebenarnya...kitorang gi pantai lagik... pepagi hari haziq sibuk nak g pantai nak main lelayang....
dah tuh... semalam nya jugak... bila haris nak pinjam... haziq bagi kejap jer... so.. haris pun haruk lah mak dia kan.. so..petang tuh..kitorang pergi lah jugak.. mahal giller layang tuh... paling murah rm15... beli jer lah yang paling murah...walaupun dlm hati berkenan yang lain..hehehe
the four sisters.... my sisters n me...
mungkin ini ada satu hikmah jugak lah.... dia atas selaga kejadian... kalau tak... aku dah hampir tak balik kampung... sejak ayah dah takde.... balik bila betul2 perlu sahaja.... semua dah asyik berpesan jer pada aku... selalu selalu lah jenguk ke kampung... bila free... lebih2 lagik..bila umi dah takde nih... insya allah....



Comments

Ayu Zuraida said…
dulu balik tgk mi..skg u balik la tgk adik u plak..ada jugak alasan u balik ke kampung..
adenium said…
ayu zuraida - insya allah...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam