owhhh....aku lupaaaaaaaaaaaaa

korang tau tak.. aku lupa nak tampal road tax nih kat kereta arituh... actually... dah lama aku renew... mid jan lagik... senang suh renew segala cecepat...kang terguna duit... emm selamat lah kan..hehehe..tapi ..aku dok simpan... lupa nak tampal....

seb baik... sebeblum balik kampung tuh... ada orang tercerita kat aku... roadtax dia tamat bla bla bla.. baru aku ingat nak tgk..hehe..seb baik tak misplace... kalau tak camner erk....

seb baik tak jadik apa2..dulu.. lesen aku terlupa nak renew... TERLUPA ... sekali... seb baik renew harituh... dan ptg nya satu kecelakaan berlaku... not again lah harapnya....

dah banyak jugak kerajaan reduce kan... dari dulu punya rate... so..kalau ada ketidak sempurnaan tuh... jgn komplen..sebab kerajaan takde duit lah..itu ini nak reduce..tapi..kadang2... banyak apa yang dibuat nih... tak di kaji dulu dengan betul... tuh yang timbul banyak masalah... setelah..kononnya nak kurangkan masalah... emmm..no komen lah...saya yang menurut perintah ye.. :-







Comments

Ruby Alias said…
baca entry ni remind me of my own wheel..skang ni baby kio ku selamat di kpg halaman d btu nun digunapakai g pasar tamu utk mamanda ku bersoping sayur mayur n ikan2 hehe ..so kira dah graduate long distance drive, bapak aku bawa dr kch ke btu ..so baby kio dah merasa la hiway kat peninsular n juga pan borneo roadway :)
adenium said…
zoe - hahaha...perkasa KIO tuh erk..hahaha... sampai ke borneo jelajahannya..hehehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan