percaya takk..???..hehehe

korang tau tak... kalau tatau...meh nak kasitau..hehehe... lately... bil telefon ku...sungguh lah rendah... hahahaha... not even rm50 tau... dah 3 4 months in a row jugak dah.... cuma bulan nih lah...mungkin lebih sket kot... sket jer lebih... dah dok kat kampung baru nih... mobile internet... lepas tuh... dok call sana sini....
tapi dah cek online cill tadi pun... not so bad lah..lalalalala... aku suka... kan best kalau bil sentiasa begini....

korang nak tau... naper bil aku cenggini...??? adakah sebab aku baik ngan orang2 penting celcom...so.. aku mendapat discount yang hebat.. owhhhh...its a BIG BIG NO....hehehe.... sebab nya...penggunaan aku adalah amad terhad skang nih...

aku dok koll pun adik beradik ngan famili jer... sesekali berkaitan kerja.... dah jarang nak kol merapu2.... emm kalau ada kekasih hati... manjang jer nak koll ngan sms kan... single mingle nih.. sampai bil tepon pun jatuh merudum..hahahaha....

so... kalau dah bil tepon pun kurang,... aktiviti aku skang adalah sgt tiada ye... rutin yang sungguh mendatar jer.... ok lah kot for a time being.... emmm... no komen lah.... tapi.. kalau bill selalu jer macam nih... aku sukerrr... :D









Comments

cik syahira said…
assalamualaikum kak sid.

soka nyer bila sikit je.
sy semenjak balik jhr ni bil berkurangan juga la.
motif??
masa kerja selalu out station, meeting & etc.
menggalakkan penggunaan telefon sendiri je. sigh.
one day if dapat kurang dr 50 sy tepek gak la. pecah rekod tu. huhu.. average sy 100 T_T
adenium said…
cik syahira - syira.akak sendiri pun terkejut sebenarnya... 3 4 months in a row cenggini..hehehe...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

peribahasa : tiada beban batu digalas