...ber-BUAH-....

apa cerita ber-BUAH nih erk... hahah... nih lah kesah nak healthy lifestyle... healthy food nih... so.. dua tiga hari nih,... aku mengamalkan buah dalam kehidupan seharian aku... bukan takat makan sesikit..makan sampai kenyang... hahahahaha.... takper..takper..ia amar baik untuk kesihatan tau....
korang nampak tak nenas tuh... aku nih... TIDAK SUKA nenas.... sngt TIDAK SUKA.... tapi dah cakap pun....kat dalam nenas nih ada satu enzim yang sagt bagus.... so aku gagahkan jugak... hahahah... nak kunyah telan... adalah tidak mampu diterima tekak.... so tak akan sampai ke mulut lah kan... so.. aku bleh... cecair... bleh lagik diterima... hahhaha...sanggup kan... sangguuuuuupppppppppppppppppp.....
actually.... ini adalah proses untuk detox... secara semula jadi ye... kalau korang malas ..buat jer detox cara lain...best giller tembikai tuh... merahhhhh...masak ranum.... mahal nak mapus rupanya tembikai erk... apa ke jenis..aku lupa... segitu kecik pun dekat seploh hengget... adalah aku sungguh tatau rege buah selama nih... heheheh....
time CNY... banayk dan senang dapat limau nih... tatau lah...termasuk tak dalam proses detoxification nih... tapi ..aku SUKERRR... buah jugak kan... baik untuk kesihatan... hahahah... belasah saja lah labuuuuu... :P
apple... i like... i like.... nih adalah apple hantaran..heheheh... series sedap apple nih... tatau jenis apa... aku nih.. memacam jenis apple dah aku belasah... tapi yang nih... sungguh sedap... emm sebab free kot..hahahah...
adalah lagik buah lain lagik yang terlibat kan... tapi nan ado gambar diambik.. sebab terlalu taksub memakan..hahahaha... bestttt... bestttt....
tapi jangan lah korang makan durian... cempedak bagai... kan... hahaha... walaupun itu buah... tetapi... itu untuk tidak healty ye... kalau diambil secara berlebihhan..heheheheh....
emmmm minggu depan nak makan buah apa lahplak erk..heheheheh



Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London