cerita cerita sepanjang minggu

pagi isnin semua... emmm orait ke... aku ada meeting pagi nih... pepagi isnin meeting... emmmmm...no komen lah... tak bleh nak dapat mood langsung kan... hehehe.. skang bila meeting.. aku memang dah malas nak control2... apa yang aku rasa aku nak buat..aku buat jer..hahah...
so sepanjang minggu lepas pun.. macam biasa je... takde citer menarik... kerja mcam biasa lah... or even worst... tapi tetap jugak lah kan kerja..kalau tak... sapa nak bagik makan...hehehe
minggu lps jugak.. aku ada lecture.. hahah... kengkadnag seronok gak lecture nih...cuma..kalau ko lecture tentang..benda yang susah org nak imagine.. yang tak nampak.. ehheeh.. nih bukan kelas mistik lah.. kelas network erk.. kalau ada next session..aku nak ambik topic lain lah untuk lecture... :D

gambar nih aku ambuk.. masa on the way nak balik umah my sis... nih betul2 lepas masuk ke DUKE... kat jalan duta tuh.... emm tatau lah macam mana bleh jadik gini... tak sempat nak perhati lelama... tgh drive.. aku tak suka lah nak perlahan kan sgt car..kang pjng lah plak queue kat belakang kan...
trauma aku pasal kejadian jalan raya yang dulu... belum lah habis lagik.. walupun cenggitu jer... emm tatau lah... so skang aku paham..kenapa ..ada org yang lepas accident tak boleh drive... apa pun... BERHATI-HATI DI JALAN RAYA....



Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London