saya di taman lembah kiara

hai semua... mesti kenal saya kan... saya lah amir haziq... entri nih..dah lama saya tunggu...rupanya..mamalong saya dok letak dalam draft... tak kuar kan pun... so..walaupun citer lama... kena lah kuarkan jugak....
nih msa saya ikut mamalong saya pergi jogging kat taman lembah kiara...alah kat ttdi tuh... malam tuh.. saya dah dengar...mamalong plan nak gi jog... so saya pun tido dengan mamalong... supaya saya bangun cepat dan boleh ikut....tengook tuh... mata saya masih lagik mengantuk... tapi saya nak ikut jugak...
bila saya nak ikut... acik kene lah ikut jugak... sebab nnt mamalong jog ngan kawan dia.. lama.. so saya dah malas nak jog,, saya bleh ajak achik main2 kat taman tuh,......
air nih lebih menarik dari jog... saya memang dari tadik dok tgk2 dan tanya2 pasal air nih... dah lah tgk ramai bebudak jugak main kat situ... bila mamalong bagik greenlight jer.. saya dah tersenyum riang... besttt nya.....
along... aziq nak basuh tangan boleh tak...
basuh lah...
wahhhh saya tak tunggu dah.... terus basuh tangan saya yang tak kotor tuh... sejukkk nya air kat situ.... picnic pun best nih.....
saya ngan acik... tgh tengok ada anak ikan yang sangat kecil berenang renang... best nya kalau saya ada jaring yang macam bebudak lain tuh bawak... emm len kali kalau nak dtg lagi... saya nak pinjam jaring ikan abah saya.....
cantik pemanangan kat sini... ada jembatan kecil nih,... emmm.. bukan senang nak dapat tempat yang nyaman macam nih kat tengah2 bandar nih kan....
ini saya sedang tgk ada seorang budak yang sedang tangkap ikan....kusyuk sungguh saya.... kalau lah saya bawak jaring ikan abah... mesti saya pun dah sama menangguh di air keruh besama budak2 itu......
saya kasi pose sket ye... nampak tak pemandangan kat belakang tuh... cantik kan... ada man made waterfall... ada suspension bridge jugak.... best....
cantik kan... macam kat dalam hutan jer... suasana yang sungguh indah...
so..kalau tatau mana nak pergi di pagi cuti ....jom lah kita ke taman lembah kiara nih... seronokkkk....
ok lah....mamalong tolong publish kan ye....
tq
yang benar
amir haziq




Comments

FaTiN said…
sekali je penah main bowling uhuk3
zOe said…
nak tanya haziq lah mamalong g jog ngan sapa tu ..laki ka ompuan hehe ..adoiii makin berketul si haziq ni ..mmg geram ler aku tgk
adenium said…
fatin - jommm gi layan oling... :D

zoe - haziq: aunty bi... pompuan lah.. kalau lelaki.. dia tak ajak haziq kot... :P
Ayu Zuraida said…
wah..klu betul la y tulis ni haziq..4hari pon blum tentu entry ni siap..
adenium said…
ayu zuraida - 4 minggu nih baru kuar....

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam