eeee...... menggerutuuuuuuu

korang tau ke apa tuh... tangan aku lah... masalah betul lah kulit aku nih.... kalau terlampau panas... gini lah jadiknya... emm padahal... memang lahir dan dibesarkan kat mesia nih pun... still ada masalah cenggini... bila letak lotion... jadik lagik kering... tapi better lah dari ini...

ini... sebab aku balik kampung arituh lah... biasa aku kan balik kampung sehari dua jer... nih menjangkau 5 hari..hehehe... atau selalunya... aku kalau time tengah hari yang panas terik... aku dok dlm umah jer... tapi balik kali nih... lain plak.... dok kat luar umah manjang... dah tuh... gi pantai dua petang... emmm... takperlah sesekali kan...hehehe
forget about kulit yang kusam dan gelap itu ye...heheheh... memang worse giller tangan aku...menggerutu.... macam ruam tuh lah... tapi aku pernah kene yang lebih teruk dari nih... dalam keadaan panas terik di kawasan yang 'humid' nih... bleh tahan lagik lah... walaupun aku dah agak rimas ngan keadaan kulit nih...heheheh
pernah dulu... lagik teruk... masa time summer kat europe... adoii... cuaca yang panas kering... masa memula panas ok lagik... tapi time yang peak tuh... dgn kene gi plant jalan kaki tgh panas... adoii... kulit aku dah macam alien....tak larat nak letak lotion dah... tapi.. makin letak lotion... makin kering gak... tuh yang dorang2 pelik... kalau tanya aku..apa yang tak best... aku kata panas.... padahal.. mesia... summer sepanjang thn..hehehe... alahhh.... yang tak tahan masa peak summer tuh jer...
time macam nih...rasa nak berkurung dlm umah jer... malas nak berpeluh berpeluh.... emmm tapi... kalau tidak berpeluh... lambat lah proses pembakaran lemak berlebihan nih kan.... hehehehe

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London