ahli keluarga baru..

nak buat entri pasal wedding adik aku bebaru nih... tapi.. gambar adalah masih merata2... so.. aku takleh nak tunjuk semua.... tunjuk mana yang ada jer lah dulu ye... 13 feb hari tuh.....adik aku kawin..kat dungun... aku tak sempat nak snap banyak gambar.... sebab nya... aku ada bizi ksana ke mari... giler korang... majlis gini... aku nak duduk goyang kaki...hahahah....

gambar pelamin... sah lah sempat... sebab masa orang tak sibuk pun... memang dah ada kan...so sempat lah aku snap..hehehe

nih gambar maklang.. ngan amir haziq... masa majlis akad nikah... kat masjid.... semua jalan sehari jer...
pengantin... dengan pesalinan kelabu...kat tengah tuh meme.... puas aku carik gambar masa potong cake ngan white long dress... takde jumpa plak... masa nak potong cake.. aku adalah... tgh sibuk kat umah kazen aku.. sebab nak sediakan hidangan untuk beberapa tetamu dari KL yang sampai lewat..hehehe.. dorang koll... aku suh on kan jer... takkan nak tunggu plak kan...
nih kaler merah nih.... masa kat umah pengantin lelaki... muka adalah di'touch up' oleh kakak sulong pengantin.... sapa lah tuh erk..heheheh....
my new BIL nih tokey ikan ...so dtg kl... jgn lupa tong ikan ye.. hehehe... so welcome to the famili madin... semoga bahagia n berkekalan sehingga hujung nyawa...



Comments

Anonymous said…
welcome to our family, paklang...
Ayu Zuraida said…
maceh kepada kakak2 iparku..jwb pklang..pklang xde tenet, so mklang tolong post kn comment ni..

long, tong ikan tu sentiasa ada..isi kat dlm tu la xmenentu..klu ada insyaallah ada la smpai nnt..

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam