sports rims

apa aku nak citer nih korang...???? aku pun tatau... ini bukan aku punya sports rim... dan aku pun takde lah plan nak tukar sports rim pun lagik... bajet belum mengizin kan.... abis pehal plak kan... aku dok tayang nih...heheheheh

cantik gak kan kalau car kaler silver... sports rim kaler itam.... emmm actually.. kawan aku lah nih... dok usha untuk car dia... ye lah... orang nak dapat durian runtuh kan...hhehehe.... elok lah jugak dia hambik... kalau tak bila lagik kan...hehehehehe
yang nih cun kan... aku suka sgt... ko ambik yang nih lah.... errr.. kawan aku tuh... nanti kalau dia abca...dia komen lah tuh kan..hehehehe....
emmm kalau ada bajet... teringin jugak nak tukar kan... tapi bukan dalam masa terdekat lah...heheheh





Comments

Liza said…
akak nie tak pandai ler bab2 sport rim nie, nampak same jer smuanyer
kojah said…
akak, sy nak 3 balang ek...nak ari ahad nie agak2 boleh tak kak?ingt nk amik byk2 gak tp yg byk2 tuh nnti dulu...amik 3 dulu...ada disc tak nie kak?huhu
adenium said…
liza - errr... saya pun bukan lah tahu sgt pun..hehehehe

kojah - ok nnt akak sms...

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan