hadiah....

harituh kan... kat ayuthesun.blogspot.com ada contest... hah ..kalau ada contest masuk... jangan tak masuk....
kalau contest main jawab jer nih... aku masuk lah kan... kalau nak kene ada letak gambar ke... carik bende tesembunyi ke.... lumba masukkan air dalam botolke... lambat lah sket aku nak masuk.... sebab... aku bizi. heheheh.. kalau takat jawab je... soklan yang diberi..memang aku masuk...hahahaha

walaupun bukan pemenang utama... tapi aku betul menjwab sumer tau... alah... kalah sket jer... ngan pemenang utama pun... aku lupa nak letak titik kat hurif ya tuh jer... almaklumlah... lama dah tak tulis jawi... errr...sokaln kot jawi ke....

ta[i memang betul lah... aku kalah sipi jer lah... soklan jawab sumer betul... *tumpang lalu mak hangkat...hahahhh*

itu lah hadiah yang aku dapat... wahhhh suker... suker.....

ini adalah men-demo-kan hadiah yang diterima... hehehehe... seb baik aku tak beli msa di promotekan oleh adik aku (ayuzuraida.blogspot.com) ... rupanya dah ada rezeki menunggu....

thank u ayu the sun... nak suratkhabar free bleh... tak nak bagik paper the sun..bagi NST pun ok gak...heheheh




Comments

♥Syamelia♥ said…
tahniah sid...
chumells la benda 2...
n sgt useful
adenium said…
syamelia - hahah betul tu emi... comel dan usefull.....

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam