lagu raya...

kalau time nak raya nih... tak sah takde lagu raya kan.... masa aku dok tulis entri nih pun... aku dok dengar lagu raya....

apa lagu raya fave korang erk... aku banyak gak lagu2 yang aku suka dengar.... tapi sumer lagu2 lama lah kan... lagu baru nih... ntah lah... takde feel lah kat aku.... sbb aku seronok raya time kecik2 dulu jer kan.... lagu evergreen masa kekecik... lagu anuar zain tuh.... heheheh

lagu p. ramlee ..dendang perantau... mesti tak miss kan... dan satu lagik lagu tuh.... tak ingat tajuk... alah lagu yang...' dengar beduk berbunyi... bla bla bla ' tuh kan.... ngan lagu saloma jugak lah....

ada satu lagu yang agak jarang2 didengar... tapi aku sangat suka.... lagu khairil johari johar....sepasang kurung biru .. sesapa yang ada lagu tuh... mail kat aku bleh...??

lagu m nasir...'suatu haru dihari raya' ... pun best jugak kan... dan lagu raya aisyah...... baru lepas dengar nih..heheheheh

tapi dalam banyak banyak2 lagu raya tuh... kalau lagu2 yang yang menyentuh hal2 kekeluargaan nih.. aku memang sedih sangat lah.... korang tau lah kan... aku kan dah takde makna nak raya skang nih... so..kalau dengar lagu black dog bone ke... memang aku kalah lah.... ntah lah kan....

husih banyak lah kalau nak citer pasal lagu2 raya nih.... lagu hail amir dan uji rashid pun menarik.... lagu raya seloka... kenapa lagu2 raya yang zaman skang takde feel erk kat aku.....

emmm jom lah korang... kita dengar lagu raya....hehehe... layannnnn




Comments

FdausAmad said…
gua nak ajak lu melepak di blog gua.Rilek Rilek.
jom.

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London