bazar ramadhan : setiawangsa

selamat berpuasa korang.... harinih... kalau sesapa tatau nak g bazar ramadhan mana... apa kata korang g bazar ramadhan setiawangsa.... besar jugak bazar nih... ini yang dekat2 dengan giant tuh ye... kang ada plak yang tersilap... g kat permai.... sebab itu setiawangsa jugak tuh....

kalau nak carik2 lauk2 macam2 lah korang bleh jumpa.... ikan perkasam goreng pun ada ye....kata orang tuh...sebut jer lah nak apa....semua ada...
memang sentiasa meriah lah bazar nih... macam tahun lepas.. lagi sehari dua nak raya pun masih on...

ayam percik nih emmang bleh layan... aku rasa berbaloi... rm5.50 ...

tengok air nih memang aku tak tahan... tapi aku dah malas sgt nak beli air2 nih... aku kalau g sini.. mesti singgah beli air soya pakcik zaid...
nnt lah.. aku nak try gak air katira nih... tak pernah cuba... hehehe
macam nak jual air gak lah puasa tahun depan....hehehe

samosa... murah kat sini... sbb biasa aku tgk rm1 beli 5 percuma satu.. tapi ini rm3 untuk 6 ... berbaloi kan...
bermacam2 macam kerabu.... nampak menarik kan...
macam2 jenis agar2... menarik... 3 ketul singgit...
woooo ..tgk rainbow nih... sungguh menarik ....
kerang bakar... otak2..satar.... emmm harap2 adalah rezeki satar ku hari ini....
pizza pun ado...
otak2...
kueh raya pun ada.....
ini yang paling tak tahan.... ada jugak... kalau bawak haziq... emmm korang agaklah sendiri kan... tahun nih aku blom g lagik bazar ramadhan TTDI.... insya allah next aku buat review kat sana plak lah....









Comments

Gina said…
sedapnya..lama tak pegi PARAM Setiawangsa nie..selalu gi melawati aje
Ruby Alias said…
aku sempat la g sini kots ker yg kat permai ari tu ngan ina..on 2nd day of puasa and on d last day i was in m'sia :)...syahdu tul ..tapi x kan mai dah lepas ni..crowded giler..mmg mcm sardin lah time tu ..

nak beli apa2 pun kena Q ...tapi ada gerai tepung pelita famos situ ..and ikan bakar stall gerai nelayan ker aper..mmg pjg lah Q nyer..

but gambar sata mu tu mmg meruntun jiwa tul lah :P
Anonymous said…
tgk shamsul@bazar setiawangsa td pon ade agar2 pelangi tu..lisdawati n fauzi beli..tp soya, ayampercik n kueteow gulg xmasuk tv...pnt abah tggu...
Ayu Zuraida said…
aik?apasal gbr camera women xde erk..??pent wat partime tau...hahaha
adenium said…
Gina - hah nih mesti kene dtg tau gina...hehe

zoe - zabar ye cik bebe... hehehe..

anonymous - bazar ramadhan setiawangsa dah masuk tivi...?? rugi i takde ..hehehe

ayuzuraida - haah erk..lupo..hehehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan