rezeki puasa

kadang2 bulan2 puasa nih... rezeki murah.... jemputan berbuka lah... aku kan tak berapa nak suka berbuka kat luar... tapi ada lah jugak pergi kan... hehehehe... setakat nih... nih jer rezeki puasa aku kot... termasuk lah beberapa jemputan berbuka.....


tapi dekat2 nak raya nnt mesti ada lah lagik tuh yang sampai..kalau ikut kebiasaan lah kan... hehehe... insya allah murah lah rezeki ku tahun ini.....







Comments

atty's said…
murah rezeki sid..
Ayu Zuraida said…
macam ku kenal box di atas itu..hahaha...
adenium said…
atty's - orang memberi.kita merassa kakty...hehehe

ayu zuraida - kalau dah kenal... mintak jer ngan yang kenal tuh...hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan