berbuka @ naili's

dah abis bulan ramadhan pun aku nak citer pasal berbuka jugak..... actually aku teruja nak citer sket jer...heheheh... tapi layan kan jer lah kan..... aku g berbuka kat naili's ampang arituh sebab nak visit kawan aku kat ampang puteri.....

tadaaa.... actually ini lah yang aku nak citr kat korang.... ada meatball kat naili's .... siap ngan cranberries sauce tuh gak..(cranberries kot..hehehe...) ...so kat sini pun korang dah bleh makan kan... takyah g ikea... hahahah... rasa... aku tatau lah... tak cuba lagiks.....

my fren nya nasi goreng naili's special... stuffy jugak lah....
my soup ayam... bleh makan 2 orang nih... rm8
yang aku tak bleh miss...cucur ikan bilis...
emmm nasi goreng sardin... terlupa nak hambik gambar nya...






Comments

♥Syamelia♥ said…
hi sid...
aiyooo... yg sweedish meatball 2, mcm ikea laks...
u try ker?
sedap x?
adenium said…
syamelia - tak try lah emy.... kene g lagi nih... untuk try...heheheh

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan