kene cukaiiiiiiiiiii

adoiiiii... aku kene cuka dek budak chubby nih... biasanya aku buat cornflakes nih kat umah aku lah...arituh.... tetiba ada urgent ... aku buat kat umah my sis.... dan selalunya jugak... buat time budak nih dah tido... kalau tak banyak lah tanya nya plak kan...
dah malam tuh... memang dia nak cukai kot... dia tak tido lagi... dah siap aku nak packing...bleh dia cakap..dia nak satu..hah... takkan tak bagik plak kan...hehehehe

arituh masa aku dok finalise order... haziq pun sibuk lah.... nak order gak...
haziq : along haziq nak order cornflakes ngan coklat chip
aku : ada duit tak...?
haziq : ada... dalam tabung...
aku : gi ambik...
terus lah dia masuk gi hambik duit tabung dia... hahahaha....

korang tau tak... baru nih,... aku balik lambat sket untuk berbuka kat umah adik aku... ngan my 3rd sis... sampai tuh... adik aku tanya lah haziq dah makan ke.... korang tau dia jawab apa... 'blom... takde apa yang sedap...'
hamboiiii.... umur 3 thn dah pandai memilih makan..... tak bleh jadik nih.....



Comments

cik syahira said…
assalamualaikum kak sid.

uii.. tgk haziq makan selera betul.
tak sabar nk tgu sy punya :)
Munirah Abd said…
wow haziq pakai inai kah itu

amboi haziqq kemain demand xde yg sedap..hahahha... :D
Lyn Yusoff said…
hi sid,
selera tgk dia makan..
i plak yg terliuq.. hahaha
kojah said…
kak, thanx so much!
Ayu Zuraida said…
ni baru tgk gbr dia mkn..klu tgk dia tgh mkn betul2..xsangka budk depn mata ni baru umo 3tahun..hahaha..
Harry said…
Mayang... selamat hari raya to you and your family....
adenium said…
cik syahira - sabarrrr..hehehehe

munirah abd - yup.. ada orang nak berinai..sibuk lah dia... hehehe

lyn yusoff - kalau terliuq bleh order lyn..hehehe

kojah - no problem.. nnt lps raya bleh biz lagik... hehehe

ayu zuraida - kalah maklang yang umur 33.. eh... 23...

harry - selamat hari raya juga harry... untuk u dan famili...
Anonymous said…
baby umi gudboi...bukan gudbai
adenium said…
anonymous - gudboii lah ..habis sebotol cornflakes mamalong..heheh
Ayu Zuraida said…
yang 33 tu mamalong la..mklang masih muda..hehehe..

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam