ramadhan yang sederhana

ramadhan kali ni... aku sungguh tidak berlebih lebihan dalam hidangan berbuka.... kalau dulu... memang sampai sentak perut pun... makanan masih penuh atas meja... segala apa yang dilihat semua nak beli....
tapi tahun nih... aku lebih banyak memasak.. kalau aku tak masak.. BIL yang masak... cuma sket2 saja beli sebagai tambahan...
jom layan ada beberapa gambar yang aku sempat snap....

telur dadar... petola goreng udang... grill dory... kacang soya

asam pedas BIL masak

ayam percik PARAM setiawangsa RM5.50
ikan talapia bakar PARAM setiawangsa RM5
pecal
kuew tiaw goreng
steam fish ..BIL masak
karipap (frozen...my sis yang goreng)
sup ayam
kacang buncis goreng
ikan talapia... masak dlm aluminium foil ...BIL masak
kerang bakar .. PARAM setiawangsa RM5 ..
(harris... if u happen to read this.. my sis bought this just after we chitchat about kerang bakar hehe.. beb..jom layan PARAM setiawangsa....)

PARAM = PASAR RAMADHAN






Comments

*ayu* said…
ikan talapia bakar!!! tangkap llleeeelleeehh!!!!
Lyn Yusoff said…
mencabar keimanana i lah dibulan2 pose ni.. byk tul makanan..
♥Syamelia♥ said…
barula 1st time dgr perkataan PARAM-- chumelllss :D
haya_yaya said…
Sib bek ade reveal ape tu PARAm..akak baru nk cakap,sian PARAM,da mati baru ade yang nak kenang...hahahahaaa...siut jer...
Dy said…
Uwwaaaaaaaaaaaa lama tak pi PARAM setiawangsa....masih kah ramai artis membeli disitu
Munirah Abd said…
cop cop cop PARAM Setiawangsa kat area mana???
adenium said…
*ayu* - jom lah bukak puasa dirumah ku... menu nih sentiasa ada..hahaha

Lyn Yussof - itu beberapa hari punya Lyn...hehe

Syamelia - muahahah.. masa memula dengar dulu konpius jugaks...

haya_yaya - hahaha... dah agak..sbb tuh buat note kat bawah tuh..hahah

Dy - emmm... setakat yang pergi thn nih..blom jumpa lagik..hehehe... tatau lah kalau ada artis yang tak glemer...

Munirah Abd - errr... ko masuk lorong masjid... jln terus..sure jumpa...
Munirah Abd said…
lorong masjid tpt saya lalu tu eh..tpt lalu nak jumpa akak tu kan???
adenium said…
munirah abd - ye betulllllll

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam