cowok bandung

tadaaaaa.... meh aku nak kenal kan sorang cowok bandung yang hensem nih.... namanya haryanto... masih single ye... kalau tengok kat luar memang hensem.... tapi kan... si anto nih adalah model indonesia yang tak laku..heheheheh... kidding ye anto...

anto adalah agent kitorang.... actually nih bisnes famili dia lah... dia nya kerja di kantor... eh di factori kot..... tapi kadang2 tuh aa lah jugak ikut2 kitorang kan..... seronok berborak ngan anto nih... OPPPPSSSS...... gembira...hahahahahah... kalau korang tau.. korang paham lah ye....
kamu memang hensem lah anto...hahahahhaha
harituh.. anto tidak ke kantor... tetapi join kitorang lah jugak.....
lagik satu ..si anto nih... kalau tengok jer orang angkat camera... hah... terus lah mata nya ke camera... korang tengok lah tuh.... anto sedang borak ngan uncle fie... tetiba mata bleh kat camera....
anto adalah nak carik cewek malaysia... so sesapa yang berminat sila email kat aku... hahaha... motip email kat aku...??? kene ada syer ye... 20 percent...hehehehehe..... boleh kan anto.....









Comments

Ruby Alias said…
kasi asl...underaged or overaged? ..haha..ko pun asyik snap gambar anto ajaaa..nan adooooo :P
adenium said…
zoe - ngan ko sam age kot....hhehhe.. ok lah untuk ko nih zoe... memang aku buat entri nih khas untuk ko...hahahaha

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan