Catatan Perjalanan : Bandung -2

korang... meh aku nak sambung citer bandung lagik.... hari kedua....haritu hari ahad... nak g pasar baru.... huh... macet (jem) giller.... nasib baik ada pak supir kan.... kalau drive sendiri.. mau lah mulut aku nih tak berhenti berbunyi..hahahahaha....
dah lah tuh.... orang sana nak shopping raya gak.... bersesak2 lah kitorang..... emmm alangkah kat KL nih... sesesak jalan TAR pun aku dah tak suka pergi... inikan pulak lah kat bandung kan.... huhhhh... sungguh lah tak menyeronokkan ...

tapi ada jugak barangan yang mau dicari disini..... telekong... kain buat baju kurung... cenggitu lah... tapi series.. takleh nak lama.... we only have 2 hours jer... tuh yang tak seronok... 2 jam.. apa yang sempat kan.... tgk telekong jer lah.... the guys...just lepak jer tunggu kitorang... time untuk nak masuk dan nak kuar pasar pun almost 2 hours korang.... huh... rugi tuh...kalau dah masuk pasar bleh gak tambah time shopping kan...

next...kami ke toko 3... kat sini... ada few brand yang ori... tapi aku tak nyempat nak ngambik gambor toko tiga... sebab dok excited memilih....heheheheh.... ambik gambar mercun nih jer.... aku suka nyopping tempat2 gini jr lah... dah itu jer yang aku carik....
tapi kat toko 3 nih... aku tak shopping banyak pun...... last skali aku duduk jer... kat luar.... dah asyik aku jer yang last skali keluar kan..heheheh.. aldan pun cakap ..'kawan aunty anje mesti last skali kuar... then... bawak banyak shopping bag...' hahaha.. ye ke... i beli untuk the whole famili lah....heheheh

lepas tuh kami ke riau plak.... kat simpang riau tuh.... sempat lah kitorang the ladies g heritage.... cascade,.... stamps ... kat sini... aku tak beli apa pun kot.... the guys... gilleer shop kat FORMEN .... gila tau korang kat sini... kalau ikut nak masuk sumer FOS nya... mau lah kene dok sebulan kat sini.... tak gitu Anto...???
tapi kalau ada duit banyak lagik...best gak dok lama kat sini..... heheheh
simpang riau
lepas tuh...kitorang dah kene bergegas untuk g berbuka.... harituh kitorang berbuka kat sari sunda.... food review aku buat kemudian ye..
lepas makan... nak g pampered kan diri.. tapi... chi fully book.... zen pun.... emmm kitorang balik hotel jer lah.... dan ada yang sambung shopping kat bawah hotel jer....
aku turun sahur dihotel.... tapi food masa sahur nit so gud lah... tak banyak choice pun... aku ambik jer cenggitu... makannya tidak pun.....heheheh
masing2 (kakzah...unle fie...aunty tita n me..) menayang selipar baru beli.... since dorang tau aku ada blog... dorang layan jer kegilaan aku nih..hahahaha... kalau aku terlupa nak snap gambar pun...bleh dorang yang tolong ingatkan...hehehe.. thanks...
macam tuh lah berakhirnya episod hari kedua kami......










Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London