cerita bergambar..hehe

ada byk gambar yang aku tak sempat nak citer... nak buat entri khas...macam dah basi jer... so aku campur2 kan jer lah ye..hehehe

henbeg yang aku rembat tanpa pikir panjang.... sebb kat robinson buat sale giler2 arituh... kawqan aku tuh dok beli henbeg tiap bulan... aku nak wat gitu gak lah.... errr... ' baiduri.. kalau nak shopping henbeg ajak saya ye..' ..hehehe... mula kan dulu ngan henbeg yang ikut kemampuan... mana tau.. ada rezeki bleh lah pakai designer's nya plak kannnn..hehehe

ini antara menu yang kumakan ketika berbuka di baiti's TTDI.. atas jemputan MR Sdn Bhd... thanks...gambar tak sempat nak snap... sebb dok sebuk beborak ngan kengkwan yang bukan seopis... biasa lah.. kalau dh lama tak jumpa... catching up ..mcm2 hal...
as time goes by ... VOLVO ... aaku hambik gambar nih kat workshop alex....
tupperware ikea yang banyak kenangan.... rm15 ..kat sedozn ku dapat... demi meatball dan hadik beradik gbm..hahahahah...
ole2 untuk raya lagik.... thanks...
laksa... raya ketiga ke rumah kakzah ramli... di ampang... alamak... nuff.. i lupa nak snap gambar mie kat umah u sebelum tuh... seronok sgt makan ngan borak..hahahaha
adoiii... beku rasa oak nak membuat entri...hehehehe




Comments

selamat hari raya
sys ..
adenium said…
*nurul* - thanks nurul... :-)
BaiDuRi said…
huhu..no more handbag for this year dah kot..melampau tu tiap bulan..haha..
adenium said…
baiduri - no more henbeg thn nih katanya... errr.. tahun nih dah tinggal baper bulan jer kannn..hahahaha

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan